close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השקעות המונים

מערכת שורשט חשוון, תשפא27/10/2020

מהו המודל של השקעות המונים והאם הוא טוב לכם?

תגיות:
אם אתם להוטים למצוא משקיע על מנת שתוכלו לפתח את הרעיון שחלמתם עליו בלילה, כדאי שתכירו את המודל של השקעות המונים. אם עדיין לא שמעתם על כך, אתם ממש לא בעניינים אבל לא נורא. מיד נסביר למה הכוונה. או שבעצם פיתחו את הלפטופ ובלחיצת כפתור תגיעו לכל המידע שאתם צריכים באתר של WeSocial שרווי במאמרים רבים על הנושא.

השקעות המונים – יתרונות שונים
למודל של השקעות
המונים
יתרונות רבים. לאחר שנמנה אותם, תוכלו להחליט האם החיוב גובר על השלילה או להפך. בכל מקרה ידע זה כוח וכדאי לצבור אותו בזמן הנכון. היתרון הראשון הוא ששוק המשקיעים גדל בצורה משמעותית מה שהוביל לצמיחה של יזמים שמשרתת את כל העוסקים בדבר. שנית, הסיכון הפיננסי נמוך כי באמצעות חשיפת הפרויקט תוכלו לקבל אינדיקציה לגבי טיבו עוד לפני שהשקעתם כל כך הרבה כספים ומרץ. בנוסף, הקלות של העניין – אתם רוצים לגייס משקיעים לפרויקט? פשוט תפרסמו אותו באינטרנט. לא תצטרכו לספק תשקיפים פיננסיים שהם בעצמם מעמסה כלכלית ובירוקרטית שלא כולם יכולים לעמוד בה.
כך או כך, רצוי בשלב זה לבחון את סוגי הפלטפורמות השונים באמצעותם ניתן יהיה להתחיל במסע השקעות ההמונים. חלק בלית נפרד מחיפוש אחר הפלטפורמה הרלוונטית, הוא בחינת האבטחה – שעליה להיות חזקה. כך ניתן יהיה לנהל את ההליך באופן המקצועי והשקוף ביותר, לטובתכם ולטובת המשקיעים הפונים אל המיזם. במקביל, ובכדי לעקוב אחר ההליך, מומלץ ואף רצוי להתייעץ עם הגורמים המוסמכים בתחום זה – כולל צוות WeSocial. בזכות המידע הדרוש, תוכלו לקדם את הפרויקט בהצלחה רבה.

השקעות המונים בישראל
כמו רוב הדברים, גם השקעות המונים הגיעו באיחור לישראל עקב היותה מדינה קטנה ובעלת רגולציה מכבידה. ישנן חמש פלטפורמות מובילות להשקעות המונים בישראל. פיפלביז ((PIPELBIZ, אקזיטואלי (EXITVALLEY), FUNDIT, TOGETHER ו- I ANGELS. לכל אחת מאפיינים משלה ובשביל להכיר לעומק אני ממליצה להיעזר ב-WeSocial.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה